Van Rhijn Bouw

Van Rhijn Bouw communiceert als bouwbedrijf en ontwikkelaar veel richting kopers. Duidelijke herkenbaarheid ontbrak in de uitingen door verschillende lettertypen, kleuren en stijlelementen. Aan ons de opgave hier een geheel in aan te brengen. Wij hebben de huisstijl herzien en de regels samengevat in een handboek.

De huisstijl is uiteindelijk dynamisch ontworpen (ook wel dynamic identity genoemd). Dat wil zeggen dat een uiting niet altijd hetzelfde hoeft te zijn maar wel de herkenbare onderdelen houdt. Zo kunnen we steeds creatief blijven zonder dat daarbij de herkenbaarheid weg valt.

Momenteel staat de website van Van Rhijn Bouw ook bij ons in de steigers. Deze komt hier uiteraard ook te staan zodra deze is opgeleverd aan de gelukkige kopers.

Een absolute aanrader volgens Joyce

De samenwerking met Van Rhijn Bouw brengt mooie dingen. Van een complete restyle van hun branding tot de nieuwe website (in aanbouw). Daarnaast nieuwe partners in een gezellige en professionele samenwerking.

Bezoek de website
Bekijk project