Persoonlijk communiceren met e-mailmarketing
In deze digitale wereld worden we overspoeld met reclame. Waarschijnlijk moet je nu aan jouw eigen overvolle mailbox denken. Algemene reclame sleep je rechtstreeks naar je prullenbak. Maar interessante aanbiedingen die aansluiten op jouw behoeften? Die zijn de moeite waard om te lezen. Denk eens aan:
- Toelichting bestel- en leverproces
- Welkomstcampagnes voor nieuwe aanmeldingen
- Verjaardag communicatie
- Uitnodiging evenement
- Speciale acties en aankondigingen
- En ja… ook een nieuwsbrief of actie
Talloze mogelijkheden voor relevante communicatie
Met e-mailmarketing heb je een efficiënte manier om direct met jouw doelgroep te communiceren en zo de betrokkenheid te vergroten.
Door (potentiële) klanten gericht en persoonlijk te benaderen, vergroot je de kans op conversie. Bijvoorbeeld door een potentiële klant met een reeks e-mails actief te informeren over de voordelen van het product waar hij op heeft geklikt.
Daarnaast zijn de resultaten goed meetbaar en gaat het je tijd opleveren, want e-mailmarketing kan namelijk grotendeels geautomatiseerd worden. Dat is nog eens effectieve communicatie zonder moeite.
Een directe en persoonlijke manier van communicatie
Val op met e-mails die indruk maken bij jouw klanten
Wij zorgen voor het opzetten en optimaliseren van jouw e-mailmarketing campagnes. Dat begint met het segmenteren van jouw klantenbestand in verschillende doelgroepen. Verder bepalen we samen relevante boodschappen.
Vervolgens ontwerpen en bouwen we de e-mails in een programma zoals MailChimp en zorgen we waar nodig voor een optimale landingspagina op jouw website. Gedurende de campagne monitoren we de prestaties en passen we deze voor betere resultaten.
Wij helpen je graag met effectieve emailmarketing
Met e-mailmarketing wordt het persoonlijk benaderen van jouw doelgroep nog makkelijker en ben je verzekerd van meer resultaat en een betere relatie met je klant.
Waarom Buro Brein
Wij hebben veel ervaring met het opzetten en optimaliseren van e-mailmarketing. Daarnaast denken wij graag met jou mee om de juiste boodschappen en aanbiedingen te selecteren en jouw campagnes nog succesvoller te maken. Kortom: stuur ons een (nog niet) geautomatiseerde aanvraag.