De kracht van
herkend worden
Hoe jij bedrijf aan je doelgroep presenteert, heeft invloed op hoe je onthouden wordt. Met branding geef je jouw bedrijf een gezicht. En dat gezicht wordt onthouden als je in alle communicatie uitingen hetzelfde laat zien.
Er ontstaat dan een sterke herkenbare visuele identiteit. Denk aan je logo, kleurgebruik, lettertypes, tone of voice en zelfs aan de manier waarop je je producten of diensten presenteert. Door een uitstraling te creëren die bij je past, onderscheid je je van de concurrent.
Waarom is branding belangrijk voor mijn bedrijf?
Een sterke branding zorgt voor herkenbaarheid en vertrouwen bij je doelgroep. Je geeft je bedrijf een eigen persoonlijkheid en verhaal waardoor mensen zich ermee kunnen identificeren. Dit zorgt voor betrokken en loyale klanten. Daarnaast zorgt een professionele visuele identiteit ervoor dat je bedrijf geloofwaardig en betrouwbaar overkomt.
Met een sterke branding maak je jouw bedrijf onderscheidend


Jouw merk of bedrijf
op de juiste plek in
het brein van je doelgroep.
Buro Brein maakt samen met jou een identiteit die past als een maatpak. Eentje die opvalt en onthouden wordt. Tijdens een intakegesprek leren we jouw bedrijf goed kennen en bepalen we samen welke uitstraling bij jouw merk en doelgroep past.
Wij maken de creatieve vertaalslag en ontwerpen een logo en huisstijl die aansluit bij jouw identiteit. Deze unieke uitstraling voeren we consistent door in al je communicatie uitingen. Zodat jouw bedrijf in het hoofd van je doelgroep blijft hangen.
Geef je bedrijf
de uitstraling die
het verdient
Je bent wat je uitstraalt. Het is dus tijd dat jouw bedrijf een oprecht gezicht krijgt. Een stijl die naadloos aansluit bij wie je bent en wat je doet. Wij hebben alles in huis om jouw visuele identiteit tastbaar te maken zodat jouw merk gaat leven.
Onze ontwerpers en marketeers ontwerpen naast je logo en huisstijl ook aansprekende materialen en optimaliseren je website. We hebben al veel bedrijven mogen helpen en kunnen daardoor jouw bedrijf de uitstraling geven die het verdient, zodat jij je kunt richten op je core business.