Introductie

Kwestie van de juiste taal spreken

Wanneer je voor een specifieke doelgroep werkt kan het makkelijk zijn om met deze te communiceren, maar het geeft ook uitdagingen. Bij Binnendijk & van Rijsbergen bestaat het klantenbestand voor het overgrote deel uit een Gereformeerd Christelijke doelgroep. Samen met Binnendijk & van Rijsbergen hebben wij de juiste tone-of-voice bepaald, een sterk kleurenpallet samengesteld en de communicatiemiddelen uitgewerkt. De nieuwe website wordt door de klanten als zeer prettig ervaren en levert door de juiste communicatie prachtige leads.

Opgeleverd

Branding, Huisstijl, Advertenties, Beeldbewerking, Webdesign, Beursuitstraling, Magazine, Brochures, Folders, Drukwerk, Social Media.

Opdrachtgever

Binnendijk & van Rijsbergen

Kleuren

Zachte en vriendelijke kleuren met een sterk contrast. Door het warme bruin en opvallende geel/goud zijn de kleuren uitstekend te gebruiken voor actiematige communicatie. De kleuren en huisstijl worden door de klanten inmiddels snel herkend.

Taupe

#4a462a

Saffron

#f6ae2d

Platinum

#ebe7e3

“Enige tijd geleden hebben wij Buro Brein ingeschakeld voor de vormgeving van onze nieuwe website. Al vanaf de eerste ontmoeting was het contact goed. Ze zijn ontzettend hartelijk, en levert bovendien prachtig werk. Tijdens het (lange) proces hielden we voortdurend contact met elkaar. Waar nodig kregen we aanwijzingen en adviezen. Uit hun (Buro) Brein kwamen de meest creatieve ideeën. Met behulp van Buro Brein is de website van ons bedrijf een schitterend kunstwerk geworden. Wij zouden dit bedrijf zeker aan willen bevelen!”

Samen de mogelijkheden voor jouw bedrijf bekijken?

In plaats van zitten en luisteren, gaan we juist graag in gesprek en denken graag actief mee naar concrete ideeën en oplossingen.